Wij respecteren uw privacy

Kras gebruikt verschillende soorten cookies. Naast functionele cookies, die noodzakelijk zijn om onze website te laten functioneren, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van de website te meten. Ook plaatsen wij graag cookies voor een betere gebruikservaring. Deze cookies maken het mogelijk om gepersonaliseerde en relevante aanbiedingen te tonen, social media koppelingen te maken en maken het derden mogelijk om jouw internetgedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen.
Door op “Accepteren” te klikken geeft u toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies. Indien u kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel functionele en analytische cookies.

Weigeren

Actievoorwaarden

Op al onze reizen zijn de ANVR-Consumentenvoorwaarden en de Algemene Reisvoorwaarden Kras van toepassing. Tijdens acties gelden er specifieke voorwaarden welke u hieronder kunt lezen.

KRAS Omruilgemak t/m 31 augustus 2021

Voorwaarden Omruilgemak
· Een beroep op het Omruilgemak staat open voor consumenten vanaf 18 jaar. Een beroep op het KRAS Omruilgemak is minderjarigen slechts toegestaan mits zij toestemming hebben van een ouder/voogd en ze aan de overige actievoorwaarden voldoen.
· Het Omruilgemak geldt op door KRAS aangeboden vooraf georganiseerde pakketreizen: Rondreizen (inclusief fly-drives, singlereizen), Riviercruises, Zonvakanties, Culinaire reizen, Stedentrips, Wintersport, Actieve vakanties (incl. reizen o.b.v. eigen vervoer, fiets- en wandelreizen), Busreizen, alsmede Autovakanties.
· Het Omruilgemak is niet van toepassing op boekingen die op aanvraag zijn gemaakt. Tevens is het omruilen naar een reis op aanvraag niet mogelijk.
· Het Omruilgemak is niet van toepassing op door kanalen samengestelde reizen, de verkoop van losse vliegtickets, Vakantiehuizen, Cruises, Sportreizen, TUI Villa's en Gekoppelde Reisarrangementen.
· Het Omruilgemak is ook geldig voor FNV boekingen.
· Het flexibele Omruilgemak is geldig tot en met 31 augustus 2021.
· Wanneer er een vliegreis is inbegrepen in de reis dient de vlucht met vertrek vanaf een Nederlandse luchthaven te zijn. Dit geldt zowel voor de reis die men wenst om te boeken als de nieuw gewijzigde boeking.
· Het Omruilgemak betekent dat een pakketreis zonder opgave van reden en zonder wijzigingskosten verschuldigd te zijn, maximaal 2 keer kan worden omgeboekt naar een andere reis uit het aanbod van KRAS of TUI in het najaar of de winter of het zomerseizoen van 2021 vanaf het moment dat deze periodes boekbaar zijn.
· Omruilen kan uitsluitend worden uitgevoerd via het KRAS Customer Services Center, één van de TUI winkels, Mobiele Reis Adviseurs of bij KRAS aangesloten reisagenten. Heeft u geboekt bij een ANVR aangesloten reisbureau of een zelfstandig reisadviseur, neemt u dan contact met hen op om uw omboeking te regelen.
· Enkel de hoofdboeker kan tot 2 keer een beroep doen op het omruilgemak. Hiermee kunt u zonder wijzigingskosten uw reis met een vertrekdatum in het gehele zomer- of winterseizoen omboeken naar een andere datum, bestemming of ander reisgezelschap.

Met betrekking tot een beroep op het Omruilgemak geldt :
o Voor Zonvakanties geldt omruilen mag tot 7 dagen voor vertrek.
o Het omboeken van Dichtbij vakanties, Stedentrips, Wintersport, Rondreizen (inclusief fly-drives, singlereizen), Riviercruises, Actieve vakanties (incl. reizen o.b.v. eigen vervoer, fiets- en wandelreizen), Busreizen, Culinaire Reizen, alsmede Autovakanties kan tot uiterlijk 28 dagen voor de vertrekdatum

o Het Omruilgemak is geldig voor bestaande en nieuwe boekingen.
o De nieuwe vertrekdatum van de omgeboekte reis kan zijn in het najaar of in de winter of het zomerseizoen van 2021 vanaf het moment dat deze periode boekbaar zijn.
o De bestaande reis moet worden omgeruild naar een reis die hier conform de voorwaarden voor in aanmerking komt.

Met betrekking tot het prijsverschil tussen uw oorspronkelijke reis en uw nieuwe reis, geldt als voorwaarde dat de reissom voor uw nieuwe reis maximaal 40% minder mag bedragen dan de reissom van uw initiële reis . Als de reissom van uw nieuwe vakantie duurder wordt, dan is de meerprijs van deze vakantie voor uw eigen kosten. Als de reissom van uw nieuwe vakantie minder wordt, dan betaalt KRAS u het verschil terug, tot maximaal 40% van de initiële reissom, en dit in de vorm van een KRAS voucher. Hierbij wordt rekening gehouden met het reeds door u betaalde bedrag voor uw oorspronkelijke boeking. Dit kan betekenen dat u na verrekening niet de volledige 40% in een voucher krijgt uitgekeerd.
o De waarde van de gewijzigde boeking wordt bepaald op het moment van omboeken en voor de op dat moment geldende prijzen.
o De waarde van de oorspronkelijke boeking is bepaald op het moment van boeking ervan en bevestigd in de oorspronkelijke boekingsbevestiging.

Met betrekking tot het wijzigen van het reisgezelschap van een bestaande boeking geldt:
o Enkel de identiteit van de personen in het reisgezelschap kan gewijzigd worden, het aantal personen dat deelneemt aan de reis kan gewijzigd worden onder de volgende voorwaarden: extra personen toevoegen aan het reisgezelschap kan altijd. Wijzigen naar een kleiner reisgezelschap kan enkel indien de reissom minimum dezelfde blijft na herboeking.
o De hoofdboeker van de reis dient ongewijzigd te blijven.

· Bij het gebruik van het omruilgarantie vervalt het recht op 5 dagen bedenktijd op de nieuwe boeking. De boeking is m.a.w. definitief bevestigd vanuit de klant.
· Eventuele acties die van toepassing waren tijdens de oorspronkelijke boeking zijn niet van toepassing bij het gebruikmaken van het Omruilgemak.
· Indien een vlucht binnen de pakketreis wordt uitgevoerd door Transavia, geldt het Omruilgemak uitsluitend op een select aantal vluchten. Dit wordt tijdens het boekingsproces bij aanvullende informatie onder het kopje: (Let op! Afwijkende voorwaarden vluchten Transavia) kenbaar gemaakt dat het Omruilgemak niet van toepassing is op deze vluchten. Ook op uw reisspecificatie staan de afwijkende voorwaarden vermeld.

Beste Prijsbelofte & Omruilgemak

Actievoorwaarden KRAS ‘Beste prijsbelofte‘ van vrijdag 1 november 2019 t/m donderdag 31 december 2020 en ‘Omruilgemak’ van vrijdag 1 november 2019 t/m dinsdag 31 augustus 2021. Verder in deze voorwaarden genoemd als ‘deze Actie’.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op de KRAS belofte, die uitsluitend gelden op door KRAS aangeboden pakketreizen. De garanties bestaan uit: Beste Prijsbelofte en Omruilgemak.

Algemene voorwaarden
· De KRAS Beste Prijsbelofte en Omruilgemak zijn uitsluitend van toepassing op door KRAS georganiseerde pakketreizen die ten tijde van het maken van de boeking in het boekingssysteem van KRAS beschikbaar en boekbaar zijn. Deze KRAS beloftes zijn niet van toepassing op het aanbod van TUI en/of andere merken van TUI.
· De KRAS Beste Prijsbelofte en Omruilgemak gelden alleen voor de door KRAS georganiseerde pakketreizen gereserveerd via kras.nl, KRAS Customer Service Center, één van de TUI winkels, Mobiele Reis Adviseurs of bij KRAS aangesloten reisagenten (hierna te noemen: kanalen).
· Voor boekingen geldt dat zover in deze voorwaarden daarvan niet uitdrukkelijk wordt afgeweken, de ANVR Reisvoorwaarden, de Algemene Reisvoorwaarden KRAS (te vinden op https://www.kras.nl/download/AlgemeneInfoEnReisvoorwaarden.PDF ) en de Garantieregeling van de Stichting Garantiefonds Reizen, de garantieregeling van het Calamiteitenfonds onverminderd van toepassing zijn. Daarnaast zijn de aanvullende voorwaarden, waaronder de Algemene Vervoersvoorwaarden van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en de Algemene Voorwaarden van de desbetreffende accommodatie(s) onverminderd van toepassing.
· De KRAS Beste Prijsbelofte geldt op boekingen gemaakt vanaf 01/11/2019 t/m 31/12/2020 en met een vertrekdatum vanaf 02/11/2019 t/m 31/12/2020.
· Het KRAS Omruilgemak geldt op boekingen gemaakt vanaf 01/11/2019 t/ m 31/08/2021.
· KRAS heeft te allen tijde het recht om de KRAS Beste Prijsbelofte en Omruilgemak aan te passen in onder andere situaties waarin er sprake is van een technische storing, druk- of zetfout of er een verdenking van fraude bestaat.
· KRAS behoudt zich het recht voor om de KRAS Beste Prijsbelofte en Omruilgemak te beëindigen, voorwaarden, bepalingen of informatie naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen, zonder dat KRAS daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade is gehouden jegens de deelnemers c.q. reizigers.
· Wijzigingen, stopzetten, of aanpassingen van de voorwaarden of de inhoud van de KRAS Beste Prijsbelofte en Omruilgemak zal door KRAS bekend worden gemaakt via de website www.kras.nl/actievoorwaarden .
· Voor boekingen gemaakt via een Nederlands kanaal is Nederlands recht van toepassing.
· Eventuele vragen, opmerkingen of klachten op de KRAS Beste Prijsbelofte en Omruilgemak en haar voorwaarden kunnen worden gesteld via bovengenoemde kanalen.
· Aanvullende voorwaarden: naast de voorwaarden die staan vermeld onder het kopje ‘ALGEMENE VOORWAARDEN’ zijn de volgende aanvullende voorwaarden van toepassing op ‘omruilgemak’ en ‘beste prijsbelofte’.

Voorwaarden Omruilgemak
Een beroep op het Omruilgemak staat open voor consumenten vanaf 18 jaar. Een beroep op het KRAS Omruilgemak is minderjarigen slechts toegestaan mits zij toestemming hebben van een ouder/voogd en ze aan de overige actievoorwaarden voldoen.
· Het Omruilgemak geldt op door KRAS aangeboden vooraf georganiseerde pakketreizen: Rondreizen (inclusief fly-drives), Riviercruises, Zonvakanties, Culinaire reizen, Stedentrips, Wintersport , Actieve vakanties (incl. reizen o.b.v. eigen vervoer, fiets- en wandelreizen), Busreizen, alsmede Autovakanties.
· Het Omruilgemak is niet van toepassing op boekingen die op aanvraag zijn gemaakt. Tevens is het omruilen naar een reis op aanvraag niet mogelijk.
· Het Omruilgemak is niet van toepassing op door kanalen samengestelde reizen, de verkoop van losse vliegtickets, Vakantiehuizen, Cruises, Sportreizen, TUI Villa's en Gekoppelde Reisarrangementen.
· Het Omruilgemak is ook geldig voor FNV boekingen.
· Het flexibele Omruilgemak is geldig tot en met 31 augustus 2021.
· Wanneer er een vliegreis is inbegrepen in de reis dient de vlucht met vertrek vanaf een Nederlandse luchthaven te zijn. Dit geldt zowel voor de reis die men wenst om te boeken als de nieuw gewijzigde boeking.
· Het Omruilgemak betekent dat een pakketreis zonder opgave van reden en zonder wijzigingskosten verschuldigd te zijn, maximaal 2 keer kan worden omgeboekt naar een andere reis uit het aanbod van KRAS of TUI in het najaar of de winter of het zomerseizoen van 2021 vanaf het moment dat deze periodes boekbaar zijn.
· Omruilen kan uitsluitend worden uitgevoerd via het KRAS Customer Services Center, één van de TUI winkels, Mobiele Reis Adviseurs of bij KRAS aangesloten reisagenten. Heeft u geboekt bij een ANVR aangesloten reisbureau of een zelfstandig reisadviseur, neemt u dan contact met hen op om uw omboeking te regelen.
· Enkel de hoofdboeker kan tot 2 keer een beroep doen op het omruilgemak. Hiermee kunt u zonder wijzigingskosten uw reis met een vertrekdatum in het gehele zomer- of winterseizoen omboeken naar een andere datum, bestemming of ander reisgezelschap.

Met betrekking tot een beroep op het Omruilgemak geldt :
o Voor Zonvakanties geldt omruilen mag tot 7 dagen voor vertrek.
o Het omboeken van Dichtbij vakanties, Stedentrips, Wintersport, Rondreizen (inclusief fly-drives, singlereizen), Riviercruises, Actieve vakanties (incl. reizen o.b.v. eigen vervoer, fiets- en wandelreizen), Busreizen, Culinaire Reizen, alsmede Autovakanties kan tot uiterlijk 28 dagen voor de vertrekdatum

o Het Omruilgemak is geldig voor bestaande en nieuwe boekingen.
o De nieuwe vertrekdatum van de omgeboekte reis kan zijn in het najaar of in de winter of het zomerseizoen van 2021 vanaf het moment dat deze periode boekbaar zijn. o De bestaande reis moet worden omgeruild naar een reis die hier conform de voorwaarden voor in aanmerking komt.

Met betrekking tot het prijsverschil tussen uw oorspronkelijke reis en uw nieuwe reis, geldt als voorwaarde dat de reissom voor uw nieuwe reis maximaal 40% minder mag bedragen dan de reissom van uw initiële reis . Als de reissom van uw nieuwe vakantie duurder wordt, dan is de meerprijs van deze vakantie voor uw eigen kosten. Als de reissom van uw nieuwe vakantie minder wordt, dan betaalt KRAS u het verschil terug, tot maximaal 40% van de initiële reissom, en dit in de vorm van een KRAS voucher. Hierbij wordt rekening gehouden met het reeds door u betaalde bedrag voor uw oorspronkelijke boeking. Dit kan betekenen dat u na verrekening niet de volledige 40% in een voucher krijgt uitgekeerd.
o De waarde van de gewijzigde boeking wordt bepaald op het moment van omboeken en voor de op dat moment geldende prijzen.
o De waarde van de oorspronkelijke boeking is bepaald op het moment van boeking ervan en bevestigd in de oorspronkelijke boekingsbevestiging.

Met betrekking tot het wijzigen van het reisgezelschap van een bestaande boeking geldt:
o Enkel de identiteit van de personen in het reisgezelschap kan gewijzigd worden, het aantal personen dat deelneemt aan de reis kan gewijzigd worden onder de volgende voorwaarden: extra personen toevoegen aan het reisgezelschap kan altijd. Wijzigen naar een kleiner reisgezelschap kan enkel indien de reissom minimum dezelfde blijft na herboeking.
o De hoofdboeker van de reis dient ongewijzigd te blijven.

· Bij het gebruik van het omruilgarantie vervalt het recht op 5 dagen bedenktijd op de nieuwe boeking. De boeking is m.a.w. definitief bevestigd vanuit de klant.
· Eventuele acties die van toepassing waren tijdens de oorspronkelijke boeking zijn niet van toepassing bij het gebruikmaken van het Omruilgemak.
· Indien een vlucht binnen de pakketreis wordt uitgevoerd door Transavia, geldt het Omruilgemak uitsluitend op een select aantal vluchten. Dit wordt tijdens het boekingsproces bij aanvullende informatie onder het kopje: (Let op! Afwijkende voorwaarden vluchten Transavia) kenbaar gemaakt dat het Omruilgemak niet van toepassing is op deze vluchten. Ook op uw reisspecificatie staan de afwijkende voorwaarden vermeld.

Voorwaarden KRAS Beste Prijsbelofte
· Deelname aan de KRAS Beste Prijsbelofte staat open voor consumenten vanaf 18 jaar, die in het bezit zijn van een geldig reisdocument (hierna te noemen ‘Deelnemer’). Minderjarigen kunnen deelnemen aan de KRAS Beste Prijsbelofte mits zij toestemming van een ouder/voogd hebben en dit op grond van deze actievoorwaarden is toegestaan.
· De actieperiode loopt van 01 november 2019 tot en met 31 december 2020 (hierna te noemen ‘Actieperiode’). Dit betekent dat de KRAS Beste Prijsbelofte alleen geldt voor boekingen die zijn gemaakt van 01 november 2019 tot en met 31 december 2020. Indien een boeking na deze datum heeft plaatsgevonden, kan er geen beroep meer worden gedaan op de KRAS Beste Prijsbelofte.
· De KRAS Beste Prijsbelofte geldt op de door KRAS georganiseerde Rondreizen (pakketreizen die te vinden zijn op: www.kras.nl/rondreis ), Riviercruises (te vinden op: www.kras.nl/cruise/riviercruise ), Busreizen (te vinden op: www.kras.nl/busreizen ), Actieve vakanties (te vinden op: www.kras.nl/actief ), Autovakanties (pakketreizen die te vinden zijn op: www.kras.nl/autovakantie ), Culinaire reizen (pakketreizen die te vinden zijn op: www.kras.nl/culinair ) en Stedentrips (pakketreizen die te vinden zijn op: www.kras.nl/stedentrips ).
· Daarnaast geldt de KRAS Beste Prijsbelofte op de door KRAS georganiseerde Zonvakanties (die te vinden zijn op: www.kras.nl/zonvakanties ), uitsluitend in combinatie met een vlucht vanaf een Nederlandse luchthaven door TUIfly (TUI Airlines Nederland B.V.), KLM, Emirates (Indonesië/Bali), Garuda Indonesia (Indonesië/Bali), Turkish Airlines, Transavia, Air Malta, Vueling, TUI België, Easyjet, Easyjet Europe, Finnair (China), Eva Air (Thailand), Air Canada, Air Transat, Air France, Baltic Air, Delta (Costa Rica), Aer Lingus (Ierland), Etihad (Azië diverse bestemmingen), Iceland Air, Garuda (Indonesie), Lufthansa (Rusland, China, Georgie, Baltische Staten), LOT (Polen, Georgië), China Eastern (China), Royal Jordanian, Singapore Airlines (Azië diverse bestemmingen), Turkish Airlines en United (USA, Costa Rica, Mexico) allen met een maximum reisduur van 24 dagen.
· Wanneer er een vliegreis is inbegrepen en deze wordt uitgevoerd door Transavia, geldt de Beste Prijsbelofte slechts op een beperkt aantal vluchten; De Beste Prijsbelofte is niet van toepassing indien er afwijkende annuleringsvoorwaarden gelden. Of er sprake is van afwijkende annuleringsvoorwaarden, wordt tijdens het boekingsproces bij de vluchtkeuze kenbaar gemaakt middels een melding dat afwijkende annuleringsvoorwaarden gelden. Deze afwijkende annuleringsvoorwaarden staan tevens vermeld op de reisspecificatie.
· De KRAS Beste Prijsbelofte houdt tevens in dat wanneer er tussen de vijf en vier weken (tussen de 35 en 28 dagen) voor vertrekdatum en binnen de gestelde Actieperiode exact dezelfde KRAS pakketreis op www.kras.nl (met in achtneming van onderhavige voorwaarden) goedkoper wordt aangeboden, het verschil in prijs eenmalig kan worden teruggevraagd (hierna te noemen de ‘Restitutie’).
· Enkel de hoofdboeker van de reis kan een beroep doen op de KRAS Beste Prijsgarantie.
· Restitutie van het verschil kan uitsluitend worden aangevraagd via de KRAS Customer Service Center, één van de TUI winkels, Mobiele Reis Adviseurs of bij KRAS aangesloten reisagenten en wordt in overleg tussen de Deelnemer en de KRAS Customer Service Center, één van de TUI winkels, Mobiele Reis Adviseurs of bij KRAS aangesloten reisagenten uitbetaald. Kijk voor de bereikbaarheid en contactgegevens van de Customer Service Center op www.kras.nl .
· Restitutie van het verschil kan worden aangevraagd wanneer Deelnemer kan bewijzen dat er sprake is van een verschil in de reissom van de huidige boeking en de op dat moment geldende prijs, daarbij uitgaande van de reissom die op de uiteindelijke kassabon wordt getoond. Een dergelijke bewijs is bijvoorbeeld: een print screen of foto waarop te allen tijde de verschillende reiselementen, alsmede de geldende prijs op dat moment, de datum en tijdstip waarop het bewijs is gemaakt, duidelijk staan vermeld (hierna te noemen ‘Bewijs’). Of en in hoeverre het door de Deelnemer geleverde Bewijs toereikend wordt geacht, is ter uitsluitende beoordeling van KRAS.
· Om Restitutie aan te kunnen vragen dient de Deelnemer in ieder geval de boekingsbevestiging van de huidige boeking en het Bewijs te overleggen.
· De waarde van de huidige boeking is bepaald op het moment van boeken en bevestigd in de oorspronkelijke boekingsbevestiging.
· Restitutie kan uitsluitend worden aangevraagd tussen de vijf en vier weken (tussen de 35 en 28 dagen) voor vertrekdatum, maar moet te allen tijde plaatsvinden op dezelfde dag als het (op)maken van bovengenoemd Bewijs, bij gebreke waarvan het recht op (aanvraag van) restitutie vervalt.
· Restitutie kan eenmalig worden aangevraagd, na de eerste overeengekomen Restitutie kan niet nogmaals een opvolgende Restitutie worden aangevraagd voor dezelfde reis met hetzelfde boekingsnummer.
· Met betrekking tot het uitkeren van een Restitutie geldt dat precies alle reiselementen gelijk moeten blijven, deze reiselementen omvatten onder andere (maar niet uitsluitend):
o De bestemming, accommodatie (waaronder kamertype en verzorging), vertrek en aankomst luchthaven en eventuele transfer.
o Het reisgezelschap dient ongewijzigd te blijven in specifieke personen en in grootte.
o De reisdatum, -duur en periode dienen ongewijzigd te blijven.
o Het vluchtnummer en de vluchtklasse dienen ongewijzigd te blijven.
· De KRAS Beste Prijsbelofte geldt niet op reeds gemaakte boekingen vóór of na de Boekingsperiode en is niet van toepassing op losse vliegtickets, Vakantiehuizen, Wintersport, Zeecruises en Segmentboekingen (samengestelde reizen).

Ontvang de KRAS nieuwsbrief én maak kans op een reischeque t.w.v. 250,-

Voorwaarden winactie Ontvang de KRAS nieuwsbrief én maak kans op een reischeque t.w.v. 250,-

Deze voorwaarden zijn van toepassing op de winactie ‘Ontvang de KRAS nieuwsbrief én maak kans op een reischeque t.w.v. 250,-!)’ (hierna: “De Actie”), georganiseerd door TUI Nederland N.V., gevestigd aan de Volmerlaan 3, 2288 GC te Rijswijk (hierna: “KRAS”).
Deze Actie is een eenmalige winactie. Door deel te nemen aan de Actie, verklaren de deelnemers te hebben kennisgenomen van en in te stemmen met deze voorwaarden (hierna: “Actievoorwaarden”).
Op de Actie en deze Actievoorwaarden is Nederlands recht van toepassing. Klachten over de Actie kunnen worden ingediend via mailadres: marketing@kras.nl. Eventuele geschillen voortvloeiende uit de Actie dienen te worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam.
De Actie wordt georganiseerd in overeenstemming de Gedragscode Promotionele Kansspelen van 1 januari 2014.

Het Actiemechanisme
Deelnemers doen mee door op de pagina https://www.kras.nl/vakantie/nieuwsbrief.htm zich in te schrijven voor de nieuwsbrief, ieder jaar is er een nieuwe winnaar.
Aan het einde van de actieperiode wordt er geloot tussen alle deelnemers.
Werknemers (tijdelijk of vast), alsmede werknemers van derden die werken in opdracht van TUI Nederland N.V., TUI Airlines Nederland B.V, (tevens de moederonderneming, dochter-, zusterentiteiten) mogen deelnemen, echter maken zij geen kans op de Prijs.
Deelnemers onder de 18 jaar verklaren hierbij toestemming van hun ouder/verzorger te hebben verkregen voor deelname aan de Actie en dienen deze schriftelijke toestemming op eerste verzoek van KRAS over te leggen.

De Prijs
Er wordt één (1) Prijs uitgereikt per jaar. De Prijs betreft een reischeque t.w.v. 250,-
Aan het inwisselen van de Prijs kunnen geen rechten worden ontleend.
De prijs is niet overdraagbaar, niet restitueerbaar en niet inwisselbaar tegen contanten of andere waardebonnen.
Over de uitslag en toekenning van de Prijs alsmede het inwisselen van de Prijs kan niet worden gecorrespondeerd.

De Winnaar
De bekendmaking van de Winnaar zal plaatsvinden uiterlijk één maand na het einde van het desbetreffende kwartaal. De Winnaar zal een e-mail ontvangen van KRAS waarop binnen twee weken dient te worden gereageerd door de Winnaar. Indien de Winnaar niet binnen de gestelde termijn handelt, vervalt de Prijs en zal een nieuwe Winnaar overeenkomstig deze Actievoorwaarden worden gekozen.
Indien de Winnaar geen gebruik kan of wil maken van de Prijs, dan vervalt het recht op de prijs. KRAS is niet gehouden de prijs aan een andere deelnemer toe te wijzen.
Over de winnaar of prijs wordt niet met andere Deelnemers en/of derden gecorrespondeerd.

Privacy
Verzamelde persoonsgegevens van Deelnemers, worden door KRAS opgenomen in de klantendatabase 1) teneinde de Deelnemers nieuwsbrieven te kunnen toezenden en 2) teneinde uitvoering te kunnen geven aan de Actie. De verzamelde persoonsgegevens worden niet verstrekt aan partners of derden. KRAS zal de verzamelde persoonsgegevens vertrouwelijk behandelen, overeenkomstig haar privacy statement (https://www.kras.nl/privacy).

De uitslagen van de KRASwedstrijden vind u op Prijswinnaars en klik hier voor de voorwaarden van de KRAS Cadeaubon.