Een geweldige evaring
Wij hebben een geweldige reis gehad, alles zat mee, leuk reisgezelschap met leeftijden tussen de 17 en 80 jaar, het weer droog, zonnig (wel een gure wind maar daar kan je op kleden). Het noorderlicht gezien (met het oog zagen wij weinig kleur, maar de foto’s waren geweldig!). En dit alles onder begeleiding van Marianne onze reisleidster, zij kreeg het voor elkaar om in een korte tijd veel te laten zien en veel te vertellen, zonder het gevoel te hebben dat er druk achter zat, gaf ons alle tijd, ze is echt een topper! Bedankt, Piet en Jacqueline.

P. ten veen - Excursiereis Magisch IJsland & het Noorderlicht (maart 2018)

Nieuwe blik op Iran
Dankzij deze reis hebben we een heel ander idee en andere mening over Iran, een prachtig land met buitengewoon vriendelijke mensen. De reis "schatten van Iran", een klassieke rondreis, was vermoeiend maar zeer de moeite waard, mede dankzij de inspirerende reisleidster Marianne Sterk. Met haar niet aflatende enthousiasme gaf deze reis ons een toegevoegde waarde van 100%.

P. van der Molen - Rondreis de Schatten van Perzië (oktober 2016)

Verrassende trip
Een leuke excursiereis in Spaans Baskenland. Verrassende steden en plaatsjes.Onderweg mooie natuur. Een geweldige reisleidster, Marianne Sterk. Voor iedere plaats die we bezochten had ze een plattegrondje en informatie betreffende bezienswaardigheden, zodat je makkelijk je weg kon vinden.

S. Beijer - Excursiereis Baskenland & la Rioja juni 2017