Fijne dagen in het mooie Boedapest! Echt genoten hiervan.
Mede door inbreng van onze geweldige reisleidster Nicole. Veel georganiseerd op eigen initiatief en werden daardoor ook een echte groep!

W. Hoogstaden - Single Reis Hongarije 'Kerst in Boedapest' (december 2015)

Highlights: Fantastisch georganiseerd!
Ik ben met de groepsreis Highlights Spanje & Portugal mee geweest. Heerlijk achteroverleunend en genieten van alles wat er op mijn pad kwam. Goed verzorgd en alles ging perfect. Wij hadden dan ook een fantastische reisleidster (Nicole van den Broek) en een geweldige chauffeur (Felix Bezerra). Daarnaast niet geheel onbelangrijk (maar daar hadden jullie geen invloed op) waren de mensen in onze groep ook nog eens fantastisch. Kortom: GEWELDIGE REIS!!!!

S. De Haan - Rondreis Highlights van Spanje & Portugal (augustus 2016)

Uitstekende reis in goed gezelschap.
Doordat wij een erg late boeking hadden gemaakt was het begin een beetje chaotische. Maar onze reisleidster Nicole had dat snel voor ons opgelost. Wij hebben van wat zij verteld heeft en wat zij ons heeft laten zien erg genoten. Wij hadden een leuke groep en lieve behulpzame buschauffeurs. Zon, regen, sneeuw, hagel en mist en toch een vakantie om op terug te kijken. Dus dan hebben de chauffeurs en onze reisbegeleidster het toch goed gedaan.

J. Hilgers - Rondreis Van Andalusië naar Marokko (maart 2015)