Fantastisch Andalusië!
Een prachtige rondreis langs vele oudheidkundige bezienswaardigheden in Andalusie. De bezochte steden, zoals o.a. Sevilla, Granada, Coroba en Cadiz, zijn prachtig en bewonderingswaardig. Onze reisleider Olav (Merijn) wist als geen ander ons alles te vertellen over de ontstaansgeschiedenis van Andalusie en heeft daardoor zeker voor de volle 100% bijgedragen aan het slagen van deze rondreis.
Enno Knispel – Rondreis Grand Tour Andalusië& Costa del Sol (mei 2016)

Zonder zorgen genieten van Andalusië
Mede dankzij gids Olav (Merijn) en chauffeur Paco een fantastische rondreis Andalusië gehad waarbij de enorme grote van de groep (38 personen!!) niet als hinderlijk werd ondervonden. Veel vrijheid, goede uitleg over het programma, we werden uitstekend wegwijs gemaakt in alle steden en we konden de bus altijd terug vinden. Olav (Merijn) gaf veel informatie, prettig persoon om aandachtig naar te luisteren.
M. Vriezekolk – Karakteristiek Andalusië (maart 2016)

Fantastische ervaring
Wat een fantastische reis, we hebben zoveel mooie en interessante plaatsen bezocht. Onze reisleider, Olav (Merijn), is een geweldige man en was een overvloedige bron van informatie, hij weet echt alles! Ook de (Nederlandse of Nederlandstalige) gidsen op diverse locaties waren erg goed.
H. Bernard – Karakteristiek Andalusië (maart 2016)