Krasse Portugalervaring!
Het programma zat goed in elkaar, goede organisatie, prima hotels , reisleidster Sophie benaderde ons actief bij de bagageband in Porto en brak het onwennige ijs waardoor iedereen elkaar spontaan begroette. Hierna werd de onderlinge band alleen maar beter.
M Honshorst – Rondreis Parels van Portugal (maart 2018)

mooie reis.
Ruime 7. Veel gezien. Prima en betrokken reisleidster (Sophie) die goed met zo'n grote groep (38!!) wist om te gaan. Wist ook veel van het land en was zeer attent (pikte zaken op en wist daar meteen op te anticiperen). Ook een uitstekende chauffeur (Felix) die rustig en voorzichtig reed. Hotels allemaal goed. Verlenging van de reis met 5 dagen in Cascais kan beter met 1 dag ingekort worden (Cascais en omgeving heb je in 2 dagen goed bekeken en daarnaast heb je dan nog 1 dag om Lissabon opnieuw te bezoeken . Je hebt dan aan 4 dagen ruim voldoende). Beetje vreemd dat we bij het uitchecken in het verlengingshotel nog toeristenbelasting moesten betalen (hoort o.i. in de reissom begrepen te zijn).
P Massop – Rondreis Parels van Portugal (mei 2017)

Een parel
Een rondreis met verlenging.. al op Schiphol kennis gemaakt met de gids (Sophie).. de reis was afwisselend, ruimte voor eigen tijd, goede hotels, mooi programma..Ook een pluim aan onze chauffeur Felix..We hebben genoten van het geheel.. en zouden deze reis zeker aanraden !!
E Brouwer – Rondreis Parels van Portugal (mei 2017)