Zeer tevreden
Zeer goede reisbegeleiding: complimenten aan Sandra Overdijk. Voor alle reizigers regelt ze de zaken goed en ze heeft alternatieven voor mensen die iets niet willen of kunnen bezoeken.

H. Cornelissen - Stedentrip Rome Totaal (juni 2017)

Geweldig topper
Veel gezien in het indruk wekkende Rome, nog meer gehoord over het heden en verleden van deze geweldige stad door één super enthousiaste reisleidster Sandra, die alles heeft gedaan om er voor de vakantie gangers een onvergetelijke reis van te maken. Kwamen op de meest verrassende plaatsen voor een lunch of diner, of gewoon een drankje. Tijdens metro staking heeft ze een bus geregeld en het programma aan gepast. Hebben zels nog meer gezien dan het programma aangaf. GEWELDIG dus.Gewoon super door onze Sandra. Bedankt!
P. van Caam - Stedentrip Rome Totaal (mei 2017)

Zeer intensief
De reis werd door de reisleiding goed begeleid, zodat je het gevoel had steeds vooraan te staan. En dat is in Rome met al zijn drukte toch wel nodig. Veel gezien van het klassieke Rome tot het Vaticaan. En alles uitgebreid van commentaar voorzien door Sandra Overdijk, een topper in reisleiding land.
J . van Setten - Stedentrip Rome Totaal (mei 2017)