Indrukwekkende Balkanreis
Met een enthousiaste, deskundige gids (Sveto), een bedreven chauffeur (Darko) en een gemotiveerde en geïnteresseerde groep hebben we drie landen bezocht. Een goede mix van natuur, cultuur, kunst en politiek. Een indrukwekkende regio.
G. van Oorsouw - Rondreis Macedonië en Albanië (augustus 2016)

Prachtige reis met fantastische reisleider Sveto
Wat hebben we genoten, de uitblinker was de tweede dag in Macedonië waar we gevaren hebben op een meer bij Sveti Naum. Wij vonden drie landen te veel omdat veel oponthoud kan geven bij de grens. Onze keuze gaat dan naar Macedonië en Albanië. We komen nog een keer terug naar Macedonië omdat we daar meer van willen zien. Hotels waren in alle landen prima.
P. van der Kist - Rondreis Macedonië en Albanië (augustus 2016)

Met Sveto naar de Balkan
Mijn rondreis door Macedonie, Albanie en Griekenland was grandioos. Dankzij reisleider Sveto, die goed op de hoogte was van plaatselijke gebruiken en geschiedenis, heb ik een goede indruk gekregen van het gebied waar ik gereisd heb. Het was voor mij de eerste keer dat ik met een groepsreis van Kras meeging en dat is een heel positieve ervaring geweest.
W. van der Meer - Rondreis Macedonië en Albanië (augustus 2016)